Regulamin
REGULAMIN SKLEPU
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
- Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży oraz postanowienia dotyczące praw autorskich i własności intelektualnej związanych z dostarczonymi produktami.
- Właścicielem aplikacji jest DNAJSPEDIATRICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: : 0001032206, NIP: 9512567074, REGON: 525121467, ul. Franciszka Marii Lanciego 19/129, 02-792 Warszawa, kapitał zakładowy 5000 PLN, reprezentowana przez Joannę Surowińską- Prezesa Zarządu.
- Aplikacja internetowa jest dostępna w domenie: https://dnajspediatrics.com.pl/ i na odpowiednich podstronach po dokonaniu rejestracji oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
- W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
numer telefonu: 538-151-610
adres e-mail: info@dnajspediatrics.com.pl - Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej. Środki te gwarantują zachowanie pisemnej korespondencji (forma dokumentowa) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z zachowaniem daty i godziny, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się Klienta ze Sprzedawcą. Sprzedawca ma na odpowiedź do 3 dni roboczych.
- Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Towarów lub/i umów o dostarczenie Treści cyfrowej lub oraz dokonywania reklamacji w ramach Aplikacji określa niniejszy Regulamin.
- Regulamin jest dostępny na stronie aplikacji.
- Warunkiem skorzystania z Aplikacji oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny za zgodność świadczenia z umową.
- Informacje o Towarach i/lub Treściach cyfrowych lub Usługach cyfrowych podane na stronach internetowych Aplikacji, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Aby móc zakupić treści/ towary na stronie Klient musi się zarejestrować. W celu utworzenia konta i korzystania z treści aktywnych Klient musi posiadać sprzęt komputerowy/ telefon smartphone itp. z dostępem do Internetu. Aplikacja działa tylko online. W aplikacji użyto również dźwięk i wideo, dlatego ważne, aby posiadamy sprzęt spełniał te funkcje.
-
Konto możesz usunąć w dowolnym momencie.
W celu usunięcia konta skontaktuj się z nami pod adresem email info@dnajspediatrics.com.pl
W treści wiadomości należy przesłać prośbę o usunięcie konta.
Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji telefonicznej lub mailowej celem potwierdzenia usunięcia konta i powiązanych z nim danych.
Całośc operacji może potrwać do 5 dni roboczych. Należy pamiętać, iż usunięcie konta skutkuje bezpowrotną utratą dostępu do konta, aktualnych kursów i historii.
§2
TOWARY I/LUB TREŚCI CYFROWE LUB USŁUGI CYFROWE DOSTĘPNE W SKLEPIE
W Sklepie dostępne są następujące Towary:
- Pomoce terapeutyczne
- Książki
W Sklepie dostępne są następujące Treści cyfrowe i/ lub Usługi cyfrowe:
- Wizyty fizjoterapeutyczne online
- Instruktaże fizjoterapeutyczne online
- kursy i szkolenia online.
Specyfika każdego Towaru i/lub Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, znajdują się w opisie.
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe były zgodne z najwyższymi standardami, a tym samym z Umową zawartą z Klientem.
Sprzedawca może prowadzić sprzedaż Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na platformie szkoleniowej zakładając Konto Klienta.
Dostęp do zakupionych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych na platformie szkoleniowej może być czasowy lub nieograniczony. Informacja o terminie dostępności znajduje się w opisie danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub na odpowiedniej podstronie z opisem.
§3
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Tylko zarejestrowani klienci mają dostęp cennika i do możliwości zakupów.
Do rejestracji niezbędne będą dane: Imię i Nazwisko, mail, numer telefonu. Inne dane nie są wymagane, jednak w celu lepszej komunikacji i formalności uzupełnienie ich jest rekomendowane.
Klienci z grupy: „Fizjoterapeuta, Lekarz, Inny Specjalista, aby uzyskać dostęp do treści dla specjalistów muszą zweryfikować swoją profesję poprzez dodanie odpowiednich danych podczas rejestracji. Takie konto zostanie zweryfikowane przez właściciela. Otrzymasz informacje kiedy konto będzie zweryfikowane (do 48 h w dni robocze).
Klient może dokonać zakupu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Aplikacji. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie).
Wszystkie możliwości zakupu znajdują się na: Strona Główna -> Cennik.
Po dokonaniu wyboru, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Aplikacji.
- Wybór produktu poprzez kliknięcie w ikonę koszyka zakupowego.
- Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Kody rabatowe”. Następnie, po wpisaniu kodu rabatowego i kliknięciu w przycisk „OK” cena odpowiednio ulegnie modyfikacji.
- Kliknij „Dalej”.
- Sprawdź poprawność swojego zamówienia (w momencie kiedy dostęp do treści zostanie aktywowany nie będzie można dokonać rezygnacji).
- Wybierz metodę płatności: przelew tradycyjny, przelew online.
- Kliknij „Kupują z obowiązkiem zapłaty”.
- W przypadku wybrania przelewu tradycyjnego pojawią się dane do przelewu wraz z numerem zamówienia, który należy wpisać w tytule przelewu. Taką samą wiadomość otrzymasz na maila. Po zaksięgowaniu wpłaty i aktywacji dostępu otrzymasz informację mailową.
- W przypadku wybrania przelewu online zostaniesz przekierowany do wyboru banku, postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Po poprawnym opłaceniu dostęp zostanie aktywowany.
Zapomniane hasło- jeśli hasło zostanie zapomniane jest możliwość jego odzyskania poprzez wejście w ikonkę „Logowanie” a następnie „Nie pamiętasz hasła?”
§4
CENY TOWARÓW, TREŚCI CYFROWYCH, USŁUG CYFROWYCH I FORMY PŁATNOŚCI
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT lub inne podatki, jeśli są wymagane przez przepisy prawa np. podatek akcyzowy).
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, wycofywania Towarów, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Towarów, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Towaru, Treści cyfrowej lub Usług cyfrowych.
Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Towaru, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego Towaru, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
Jeżeli dany Towar, Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe są oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego Towaru, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Towaru, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary, Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe:
· przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy.
· przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy
za pośrednictwem systemu P24 – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co najmniej numer Zamówienia;
· Do każdego Zamówienia wystawiany jest dowód zakupu tj. paragon lub faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy i Klient zgłosi Sprzedawcy chęć otrzymania faktury w ten lub inny skuteczny sposób) w wersji elektronicznej, która zostanie przesłana do Klienta w ciągu 7 dni, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
· Jeżeli Klient potrzebuje wystawienia faktury VAT EU, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą podając swój numer Zamówienia oraz dane do faktury. W przypadku błędnego wystawienia faktury zostanie wystawiona faktura korekta.
· W przypadku wybrania opcji paragonu, po jego wystawieniu brak jest prawnych możliwości wystawienia faktury, chyba że w danych do paragonu podano NIP.
§5
DOSTAWY TOWARÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY
Wysyłka Towaru nastąpi w terminie od 2 do 14 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji.
Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:
- Paczkomaty
- Kurier
Dostawy realizowane są na terenie Polski. Dostawy w Unii Europejskiej realizowane są po indywidualnym uzgodnieniu warunków. W tym celu, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres wysyłki.
Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
Koszty dostaw podane są w momencie składania Zamówienia i przeliczania koszyka. Klient może się z nimi zapoznać przed dokonaniem Zamówienia. Ceny Towarów nie zawierają cen dostawy, które doliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem Sklepu i/lub dostawców tych usług.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Towaru liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu.
W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem – czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu otrzymania od Sprzedawcy wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia.
Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
§6
DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH
Sprzedawca dostarcza zarejestrowanemu Klientowi Treść cyfrową lub Usługę cyfrową niezwłocznie po dokonaniu opłaty lub w przypadku specjalistów po weryfikacji uprawnień i dokonaniu opłaty za treści.
Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, odblokowania dostępu do wykupionych treści na aplikacji, której klient musi posiadać swoje konto.
§7
PRAWA AUTORSKIE I WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Wszelkie prawa autorskie do dostarczonych materiałów, w tym tekstów, prezentacji, zdjęć, wideo, nagrań audio, należą do właściciela lub podmiotu, który udzielił licencji na ich wykorzystanie.
2. Użytkownik nie ma prawa do kopiowania, reprodukowania, dystrybucji ani modyfikacji dostarczonych treści.
3. Użytkownik ma prawo korzystać z dostarczonych treści wyłącznie w celach osobistych i edukacyjnych.
§8
OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA
1. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania praw autorskich i własności intelektualnej związanych z dostarczonymi treściami.
2. Użytkownik nie może udostępniać, publikować, powielać ani rozpowszechniać udostępnionych treści osobom trzecim.
3. Użytkownik nie może wykorzystywać dostarczonych treści w celu prowadzenia konkurencyjnych działań.
§9 NARUSZENIE PRAW AUTORSKICH I WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
1. W przypadku stwierdzenia naruszenia praw autorskich lub własności intelektualnej związanych z dostarczonymi treściami, właściciel zastrzega sobie prawo do podjęcia wszelkich niezbędnych działań prawnych w celu ochrony swoich praw.
2. W przypadku stwierdzenia naruszenia praw autorskich lub własności intelektualnej związanych z dostarczonymi treściami, właściciel ma prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do wszystkich treści.
§10
PROCEDURA REKLAMACJI
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe były zgodne z Umową i aby Klient mógł z nich korzystać zgodnie z Umową. W tym celu informuje w sposób jasny i zrozumiały w niniejszym regulaminie Klienta o wszelkich istotnych wymaganiach, również po stronie Klienta.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może żądać doprowadzenia do ich zgodności z Umową.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową jest nieistotny.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, jeżeli środowisko cyfrowe Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy w niniejszym Regulaminie.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia niezgodności) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym regulaminie.
- Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację.
- Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji i zgodnie z polityką prywatności.
- Zapisy niniejszego paragrafu odnoszą się do Konsumenta i do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
§11
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient może odstąpić od umowy przed nadaniem dostępów do treści online. W momencie nadania dostępu treść uznaje się za skonsumowaną.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia drogą mailową.
§12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Właściciel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie w dowolnym czasie. Zmiany te będą obowiązywać od momentu ich publikacji na stronie.
2.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości użytkownik powinien skontaktować się z właścicielem w celu uzyskania dodatkowych informacji.
3.Wszystkie nieuregulowane niniejszym regulaminem sprawy reguluje obowiązujące prawo.